Кожен наступний рівень надбудовується над попереднім. Замовник може сам вибирати той рівень, починаючи з якого він використовуватиме системне ПЗ, або ж Замовник може використовувати готове прикладне ПЗ.
Також є можливість інтеграції нашого системного або прикладного ПЗ в інформаційну систему Замовника (в т.ч. WMS або ERP-систему). |
Системне ПЗ. 1. Рівень роботів. Звертатися до роботом можна без будь-якого додаткового програмного забезпечення по tcp/ip протоколу. Основні команди роботів: • Move – перемістити робота до певної комірки. • Load – завантажити контейнер із зазначеної комірки. • Unload – вивантажити контейнер у задану комірку. • Info – отримати інформацію про поточний стан робота та команди. 2. Рівень сервера роботів штабелерів. 2.1. Архітектура Обчислювальна система представляє собою класичний клієнт-серверний додаток. Як клієнт виступає програма, написана на C# (вона взаємодіє з роботами). Серверна частина реалізована на Oracle SQL сервері (можливе використання безкоштовного Oracle SQL XE сервера). 2.2. Команди Фактично є лише одна команда: перемістити контейнер з однієї заданої комірки в іншу. При цьому комірки можуть бути в різних підскладах, а також на одному кільцевому підскладі можуть одночасно працювати два і більше робота. Команда подається шляхом додавання запису у певну Oracle-таблицю. Процес виконання команди можна відстежити, зачитавши раніше доданий запис та проаналізувавши поле «стан». Якщо у процесі виконання команди виникне помилка, сервер спробує спочатку її вирішити самостійно. І лише якщо не вийде, то звернеться за допомогою до системного адміністратора за допомогою спеціального модуля «вирішення проблем». Команд може подаватися одразу кілька. Сервер штабелерів їх виконає з урахуванням заданого пріоритету найоптимальнішим способом. 2.3. Візуалізація До складу сервера штабелерів входить візуалізатор роботи всього складу-автомата, що дозволяє наочно на одному екрані контролювати весь роботизований складський комплекс. Для кращого розуміння процесів, що відбуваються в АСК використовуються анімаційні ефекти (переміщення роботів-штабелерів, заповненість складу та ін.) 2.4. Емулятор Налаштування нового АСК спочатку проводиться не на реальному складі, а на спеціальному емуляторі, що дозволяє не тільки прискорити процес впровадження, а й продемонструвати Замовнику роботу його майбутнього комплексу в процесі переговорів до укладення контракту. 3. Рівень товарного сервера. На цьому рівні можна давати наступні команди (у вигляді додавання записів до Oracle таблиці): • Прийняти в АСК контейнер із зазначеним штрих-кодом, що містить певний товар, через певну комірку прийому. • Відібрати з АСК певну кількість зазначеного товару через задані комірки відбору. По ходу виконання цієї команди у певній Oracle таблиці формується алгоритм дій відбірника – скільки товару потрібно відібрати з якогось контейнера. • Повернути в АСК контейнер із залишками товару на зберігання через певну комірку повернення. Товарний сервер може працювати в одному з двох режимів (задається за часом) – або максимальна продуктивність або максимальне вивільнення контейнерів. На візуалізаторі відображається заповненість складу контейнерами шляхом заливання кольором різних стелажів. 4. Рівень сервера замовлень. Є надбудовою над товарним сервером – потрібен для випадку, коли контейнери вивантажуються на робочий стіл, і потрібно враховувати те, що відбувається на робочому столі. Підтримує наступні команди: • Контейнер поміщений на робочий стіл для відбору. • З контейнера відібрано вказану кількість товару. • У контейнері виявлено нестачу товару. |